Εργαλεία προσβασιμότητας

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Το Δημοτικό Σχολείο Σιας συμμετέχει ενεργά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ για την τρέχουσα σχολική χρονιά, εστιάζοντας στην κινητικότητα εκπαιδευτικών. Μέσα από επιμορφωτικές επισκέψεις και ανταλλαγές καλών πρακτικών σε σχολεία του εξωτερικού, οι εκπαιδευτικοί μας έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τις διδακτικές τους προσεγγίσεις. Στόχος μας είναι η ενίσχυση της ποιότητας της διδασκαλίας και η διαμόρφωση ενός πιο ανοικτού, καινοτόμου και ευρωπαϊκού σχολείου.

Σεμινάρια Erasmus+ που συμμετείχε το Εκπαιδευτικό μας Προσωπικό:

  • Σλοβενία – Λουμπλιάνα
    Συμμετοχή στο σεμινάριο “Leadership Excellence: A Soft Skills and Coaching Path”, με στόχο την ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων, ενίσχυση της επικοινωνίας, της διαχείρισης χρόνου και της δυναμικής της τάξης μέσω coaching.

  • Τσεχία – Πράγα
    Παρακολούθηση του σεμιναρίου “Visual Arts as a Tool for Communication and Learning”, με έμφαση στη χρήση των εικαστικών τεχνών και των ψηφιακών μέσων (GIFs, φωτογραφία, infographics) για διαδραστική και αποτελεσματική μάθηση.

  • Ιταλία – Φλωρεντία
    Συμμετοχή στο πρόγραμμα “Design the Positive”, με θεματολογία τη θετική σκέψη, επικοινωνία και διαμόρφωση σχολικών χώρων με βάση τις αρχές της θετικής ψυχολογίας και του θετικού σχεδιασμού.

  • Κροατία – Σπλιτ
    Παρακολούθηση του σεμιναρίου “Art, Music, Dance and Book Therapy for an Inclusive Classroom”, το οποίο ανέδειξε τη σημασία των τεχνών και της λογοτεχνίας στη δημιουργία συμπεριληπτικών μαθησιακών περιβαλλόντων.

  • Ισπανία – Βαρκελώνη
    Συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο “Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention”, επικεντρωμένο στην ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης, την πρόληψη του εκφοβισμού και τη διαχείριση συγκρούσεων στην τάξη.

  • Ολλανδία – Άμστερνταμ
    Συμμετοχή στο σεμινάριο “Deep Democracy: How to Manage Conflicts Building a Strong Classroom Culture”, το οποίο εστίασε στη Μέθοδο Lewis για την προώθηση της δημοκρατίας και την ενίσχυση της συμπεριληπτικής κουλτούρας στην τάξη. Το πρόγραμμα παρείχε εργαλεία για την αποτελεσματική διαχείριση συγκρούσεων και τη δημιουργία ενός ειρηνικού μαθησιακού περιβάλλοντος, όπου ενθαρρύνεται η έκφραση όλων των φωνών μέσα από διάλογο και αμοιβαίο σεβασμό.