Το ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο “Let’s Play” πραγματοποιήθηκε με τους/τις μαθητές/τριες της Ε’ τάξης στο πλαίσιο των μαθημάτων Ελληνικών, Αγγλικών, Αγωγής Υγείας, Εικαστικής Αγωγής και Φυσικής Αγωγής και διήρκησε από τον Νοέμβριο 2023 έως τον Μάιο 2024. Εκτός από την Κύπρο, συμμετείχαν τάξεις από σχολεία της Σερβίας, της Φινλανδίας, της Αυστρίας και της Μάλτας. Η Σερβία ανέλαβε συντονισμό του έργου, το οποίο σχεδιάστηκε κατά τη διάρκεια διεθνούς σεμιναρίου στο Βελιγράδι. Πρωταρχικός στόχος ήταν η ανάπτυξη της ευημερίας και της ευεξίας των μαθητών/τριών στον σχολικό χώρο μέσω του παιχνιδιού. Οι μαθητές/τριες παρουσίασαν παιχνίδια από τις χώρες τους μέσα από τρεις κατηγορίες: α) Παιχνίδια που παίζονται σε εσωτερικό χώρο, β) Παιχνίδια που παίζονται σε εξωτερικό χώρο (αυλή, γήπεδο κ.λπ.) και γ) Επιτραπέζια παιχνίδια. Αφού όλοι/ες οι μαθητές/τριες έπαιξαν όλα τα παιχνίδια που παρουσιάστηκαν από όλες τις χώρες, στο τέλος συνεργάστηκαν σε διεθνείς ομάδες για να δημιουργήσουν νέα παιχνίδια.
Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενότητας των Ελληνικών “Παιχνίδια, παιχνίδια, παιχνίδια", όπου οι μαθητές/τριες έμαθαν να περιγράφουν παιχνίδια και να γράφουν οδηγίες χρησιμοποιώντας τις τρεις εγκλίσεις του ρήματος σε όλους τους χρόνους. Στα Αγγλικά, οι μαθητές/τριες έμαθαν να συστήνονται, να κάνουν σύντομες προφορικές παρουσιάσεις, να δίνουν και να ακολουθούν οδηγίες με τέσσερις φράσεις ακολουθίας (first, then, later, in the end) και να εκφράζουν βασικά συναισθήματα. Οι δάσκαλοι/ες και οι μαθητές/τριες παρουσίασαν τους εαυτούς τους μέσω βίντεο και στη συνέχεια μοιράστηκαν τις παρουσιάσεις μεταξύ των χωρών εταίρων. Στην Αγωγή Υγείας, έμαθαν να συνεργάζονται μεταξύ τους, καθώς και σε διεθνείς ομάδες, να κατανοούν τη διαφορετικότητα, την ένταξη και την ισότητα στην ΕΕ, να εργάζονται δημιουργικά και να προάγουν την ψυχική τους ευεξία μέσω παιχνιδιών. Στη Φυσική Αγωγή, εξασκήθηκαν σε βασικές δεξιότητες χειρισμού χώρου και αντικειμένων, εφάρμοσαν στρατηγικές και κανόνες σε τροποποιημένα παιχνίδια και συνεργάστηκαν ανεξαρτήτως ατομικών διαφορών. Οι μαθητές/τριες έπαιξαν και αξιολόγησαν όλα τα παιχνίδια. Στο μάθημα της Εικαστικής Αγωγής διδάκτηκαν τη χρήση λογότυπου μέσα από διάφορα παραδείγματα κι έφτιαξαν το δικό τους χειροποίητο ή/και ψηφιακό λογότυπο, το οποίο έλαβε μέρος σε διαγωνισμό κι επιλέχτηκε το καλύτερο για να εκπροσωπήσει το έργο. Στο τέλος, οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε διεθνείς ομάδες και δημιούργησαν νέα παιχνίδια μέσω συζητήσεων σε φόρουμ. Έγραψαν τους κανόνες, έπαιξαν τα παιχνίδια, έκαναν βίντεο και τα αξιολόγησαν. Το έργο έκλεισε με διαδικτυακή συνάντηση, όπου οι μαθητές/τριες παρουσίασαν έναν χορό ή τραγούδι από τη χώρα τους.